Aplicacions per organitzar-te a la feina

Ser freelance significa ser el teu propi cap, i ser el teu cap significa haver d´organitzar-te sense que ningú et marqui el pas. Això pot ser molt positiu i pot aportar-te molta llibertat, però si no ets metòdic és possible que acabis perdent el temps i no donis prioritat a allò que realment és més important.

Si tens mil clients diferents i no saps com organitzar-te, si cada dia tens més feina o si ets desorganitzat per naturalesa, aquest és el teu post!

Parlarem de 7 aplicacions per organitzar-te a la feina que segur que t´ajudaran a que la teva jornada sigui menys caòtica i més productiva.

Aplicacions per organitzar-te a la feina

Wunderlist

Aquesta senzilla aplicació et permetrà crear llistes de tasques i jerarquitzar-les segons la importància que tinguin. A més, amb Wunderlist també tindràs l´opció de delegar tasques en cas de que treballis en equip. Personalment ens agrada molt aquesta aplicació per la seva utilitat i pel seu disseny net que et permet modificar el fons segons les teves preferències.

Te la pots descarregar aquí 

Nozbe

Aquesta aplicació és una de les més completes del mercat. Amb ella podràs personalitzar el teu compte amb el teu logo, sincronitzar-la amb altres xarxes com Twitter o vincular-la amb Dropbox. També podràs adjuntar-hi arxius o tenir-hi integrat el teu calendari de Google. A més, també pots utilitzar l´eina com una llista de tasques o per a projectes més complexos on s´hi trobin involucrades més persones del teu equip.

Te la pots descarregar aquí

Evernote

Aplicació per excel·lència a l´hora d´organitzar agendes. Amb aquesta eina podràs sincronitzar tots els dispositius digitals que utilitzis freqüentment sense importar el sistema operatiu que tinguin. D´aquesta manera hi rebràs tots els recordatoris sense importar el dispositiu des d´on treballis. Molt útil!

Te la pots descarregar per Android aquí

Te la pots descarregar per Iphone aquí

Location Based Task Reminder

Aquesta aplicació és realment útil per organitzar totes aquelles tasques que hagis de realitzar fora de l´oficina, com per exemple anar a recollir un producte o anar a comprar material. El que fa aquesta eina és avisar-te quan et trobes a prop del lloc on has d´anar. Has de treure diners? Apunta-ho a Location Based Task Reminder i quan siguis a prop d´un caixer t´avisarà. L´aplicació utilitzarà una notificació de so quan entris a l´àrea geogràfica predefinida. Què et sembla?

Te la pots descarregar aquí

Slack

Aquesta és una de les eines més utilitzades a l´hora d´organitzar-se. Slack és una plataforma de chat de grup dissenyada per a petites empreses. Amb slack podràs crear canals de projectes, equips o grups per temes. Si col·labores amb altres freelances aquesta aplicació us ajudarà a organitzar-vos millor. Te la recomanem!

Te la pots descarregar aquí

Slim Timer

Si treballes amb més d´un clients a la vegada és difícil tenir-los a tots controlats i estar pendent de tots els projectes. I segur que moltes vegades acabes invertint més hores del compte en molts dels teus clients. Aquesta eina t´oferirà l´opció de controlar quant temps inverteixes en cada client i així podràs saber si el que estàs cobrant a l´hora surt a compte o si, pel contrari, estàs treballant massa per massa poc.

Te la pots descarregar aquí

Wrike

Un dels problemes de treballar sol és que pots despistar-te molt fàcilment, oi? La millor forma d´evitar-ho és ser realment conscient del temps que inverteixes en una tasca concreta. Aquesta aplicació et mostrarà, a través d´un panell de control, el temps que has treballat mentre realitzes una feina concreta. Veure que has tardat quatre hores per enviar tres emails t´ajudarà a conscienciar-te i començaràs a perdre menys el temps.

Te la pots descarregar aquí

Què t’han semblat les aplicacions escollides? Des del nostre punt de vista poden convertir-se en aliades molt útils per a tot freelance. N’utilitzes alguna? T´ajuden a donar prioritat a les tasques realment importants? Explica´ns-ho a l´apartat de comentaris. 😀